Årsmöte 6 februari 2021

Kallelse till årsmöte den 6 februari 2021 kl 17.00!

Vi kommer att hålla årsmötet digitalt denna gång på grund av rådande pamdemi. Vi kommer att använda Teams, och är du osäker på hur man gör då kan du få hjälp av medlemsservice. Se till att ha en bra uppkoppling och logga in på en länk som skickas ut strax innan mötet. Om du själv behöver skriva in namn, skriv ditt för- och efternamn för att underlätta röstlängden.

Vi som håller i mötet har valt att ha föranmälan en vecka innan så att vi hinner pricka av medlemskap. Anmäl på medlemsservice@hamsterforeningen.se senast den 30 januari att du vill vara med på mötet! Se till att ditt medlemskap är förnyat innan dess och skriv med ditt medlemsnummer! Alla föranmälda kommer att få ut ett mail med instruktioner och länk till mötet.

Motioner ska vara styrelsen tillhanda senast den 22 januari på sekreterare@hamsterforeningen.se eller via post till Emilia Rapp, Navåsen Björkhaga, 519 94 Björketorp. Motionerna måste vara undertecknade, och se till att skicka i god tid om du skickar med vanligt post!

Nominera gärna personer till styrelsen, se valberedningens inlägg den 26 december Inför Årsmötet 2021! Det går också att nominera direkt på årsmötet och då ska nomineringen innehålla motivering samt presentation av personen du nominerar.