Bli Medlem

Så här blir du medlem i Svenska Hamsterföreningen!

1. BETALA IN

I den gröna texten lite längre ned hittar du vilken medlemsavgiften är. Den betalar du in till Svenska Hamsterföreningens PG 777001-9 (betalningsmottagare: Svenska Hamsterföreningen).
I meddelanderaden på betalningen skriver du namnadress och personnummer om du är ny medlem i föreningen. Om du har varit medlem tidigare skriver du namn, medlemsnummer och personnummer. Det är mycket viktigt att du skriver dessa uppgifter, så att vi kan se att det är samma person som har betalat som har skickat meddelandet nedan.

Du kan också betala via Swish på nummer: 123 047 322 3
(Kontrollera att mottagaren är "SVENSKA HAMSTERFÖRENINGEN (SHF)").
OBS! Utöver summan när du betalar med Swish, så behöver du betala in 2 kronor extra, eftersom det kostar för SHF att använda tjänsten vid varje inbetalning, så glöm inte att lägga till dessa två kronor på summan. Skriv med namn och personnummer. Är du medlem sedan tidigare är det extra viktigt att uppge ditt medlemsnummer på inbetalningen så att vi lägger in rätt person i vårt medlemsregister.

Medlemsavgifter

Medlemskap Helår    (1/1 -31/12)                                                   200 kr
Medlemskap Halvår (när du blir medlem efter 1/7)             100 kr
+ En extra familjemedlem (stödjande medlemskap)           50 kr
Utlandsmedlemskap (oavsett tid på året)                                210 kr

Medlemsskapet gäller löpande kalenderår, alltså 1/1 - 31/12.

2. SKICKA IN DINA UPPGIFTER

Fyll i formuläret här nedan när du har betalat. Där efter kommer ditt medlemsbrev dyka upp i brevlådan:

Om du har problem med att fylla i formuläret ovan kan du kontakta Linda och skicka uppgifterna direkt till hennes mail.

Medlemskort

Som ny medlem i föreningen får du hem ett medlemskort och ett välkomstbrev i brevlådan, samt en digital version av det senaste numret av vår medlemstidning Svenska Gnagbladet, "Gnagis", som du kan läsa mer om HÄR.

Tänk på att det kan ta upp till två veckor innan medlemkortet dyker upp i brevlådan.
Datum för medlemskapet registreras från det datum då din betalning finns på vårt konto.

Medlemstidningen

Som medlem får du hem Svenska Gnagbladet i brevådan tre gånger per år (vår, sensommar och innan jul).
I den står allt du behöver veta om utställningar, skötsel, genetik, hamstrar och gerbiler!

Inga åldergränser på medlemskap

Du är välkommen som medlem vilken ålder du än har - vi har inga åldersgränser!

Stödjande medlemskap

Om du har en familjemedlem som betalt full avgift kan du bli stödjande medlem (men ni får en tidning per familj).
Detta kostar 50 kr/år.

Övrigt

I sista numret av Gnagis för året (och även på hemsidan) kommer det stå att det är dags att betala in avgiften för nästa år.

Frågor angående medlemskap tas med Linda Kaufeldt.

Välkommen som medlem i Svenska Hamsterföreningen!

När du har blivit medlem får du gärna kopiera bilden nedan
och lägga upp på din hemsida eller sociala medier. :)

(Högerklicka och välj "Spara bild som...")